Zadzwoń

FAQ

W jaki sposób wejdę do apartamentu?

Każdy klient otrzymuje mailem oraz SMS-em kod do drzwi wejściowych do obiektu oraz  kod do apartamentu. Kod ten nadawany jest automatycznie przez system i działa od godz.15:00 w dniu zameldowania do godz. 11:00 dnia wymeldowania. Kod zamka należy wprowadzić na czytniku przy drzwiach oraz na klamce do apartamentu.

Kody generowane są na dwa dni przed pobytem a w przypadku rezerwacji z krótkim wyprzedzeniem ( mniej niż 2 dni) w ciągu 15minut od rezerwacji.

Czy hotel posiada recepcję?

Nie, niestety nie posiadamy recepcji. Cały proces rezerwacyjny odbywa się online. System wejścia odbywa się na kod przysyłany emailem i SMS-em. Można się z jednak z nami w każdej chwili skontaktować telefonicznie (+48 668 993 237), whatsup (+48 668 993 237) lub poprzez Booking.

Czy istnieje możliwość dostawienia łóżka do pokoju?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Jaka jest opłata za zgubienie karty do pokoju?

Za zgubienie karty do apartamentu pobierana jest opłata w wysokości 100 zł.

Czy w każdym apartamencie jest bezpłatny dostęp do internetu i telewizor?

Tak, każdy apartament posiada dostęp do internetu oraz telewizię kablową. Apartamenty 401-409 oraz 5, 6, 7 posiadają telewizory Smart.

Czy w apartamentach można palić?

W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia. Palenie dozwolone jest jedynie na balkonach. Pokoje posiadające balkon to: 303, 304, 305, 306 307 i 308. Apartamenty 4, 5, 6, 7  mają bezpośrednie wyjście na patio na którym również jest możliwość palenia papierosów.

Czy w każdym apartamencie jest kuchnia lub aneks kuchenny?

Każdy pokój (za wyjątkiem apartamentu 307) posiada w pełni wyposażony aneks kuchenny

Aneks kuchenny posiada: płytę indukcyjną 2- palnikową, czajnik bezprzewodowy, małą lodówkę  bez zamrażalnika, szklanki, kubki, garnki, patelnię, sztućce, kieliszki, otwieracz do wina, miskę, deskę do kojenia, zestaw startowy kawy i herbaty, śmietankę do kawy, sól, pieprz, płyn do mycia naczyń i gąbkę.

Czy w pokoju jest suszarka do włosów?

Tak, w każdej łazience znajduje się suszarka do włosów.

Czy apartamenty są klimatyzowane?

Tak, każdy nasz apartament posiada oddzielną jednostkę klimatyzacyjną.

Czy w apartamentach są ręczniki?

Tak, w każdym apartamencie znajduje się ilość ręczników odpowiednia do liczby gości w nim przebywających.

Czy w każdym apartamencie jest łazienka?

Tak, każdy apartament posiada prywatną łazienkę z szklaną kabinę prysznicową firmy Radaway oraz płytkim brodzikiem.  Ponadto w łazience znajduje się suszarka do włosów, mydło, żel pod prysznic/szampon, ręczniki.

Ile trwa doba hotelowa?

Doba hotelowa zaczyna się o 15:00 i kończy o godzinie 11:00.

Czy Apartamenty Wodna13.pl posiadają parking?

W pobliżu hotelu znajdują się miejsca parkingowe na strefie parkingowej a 220m od obiektu monitorowany Parking za Bramką
http://poznan-parking.pl/

koszt parkingu to 60zł /24h , 6zł/h (na dzień 01.04.2023)

wjazd czynny w godzinach 6:00-22:00

adres wjazdu:

ul.Wszystkich Świętych 6, Poznań

Pinezka
https://maps.app.goo.gl/FXNZ9PwXNKHRwu6V8?g_st=iw

 

Strefa Parkingowa Centrum Stare Miasto opłaty na dzień 01.04.2023:

1,70 zł /minimum

7,00 zł /1- sza h

7,40 zł /2-ga h

7,90 zł /3cia h

7,00 zł /nast.h

Poniedziałek- Piatek 8:00- 20:00

Sobota 8:00-18:00

Plan apartamentów

plan apartamentów Wodna13 plan apartamentów Wodna13