Jakość obsługi i zadowolenie naszych gości była i jest dla Nas zawsze priorytetem. W trosce o Państwa i nasze bezpieczeństwo personel Wodna13 został przeszkolony z nowych zasad obsługi Gości uwzględniając obostrzenia w funkcjonowaniu hoteli w czasach po pandemicznych.
Nasz obiekt wdrożyły i stosuje wszelkie środki zapobiegawcze mające na celu wyeliminowanie ryzykazwiązanego z potencjalnym zagrożeniem koronawirusem.
W związku z powyższym wprowadziliśmy następujące działania:
Nie mamy recepcji check-in i check-out odbywa się zdalnie. Podczas meldunku Goście nie spotykają się z obsługą. Wejście do obiektu jest na kod przesłany na telefon komórkowy.
W częściach wspólnych przeprowadzana jest częsta dezynfekcja.
Pracownicy hotelowi mają obowiązek dezynfekcji rąk oraz swoich stanowisk pracy.
Cały Personel pracuje w jednorazowych rękawiczkach.
Pokoje są codziennie dezynfekowane i wietrzone.
Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
Mamy nadzieję, że wpłynie to pozytywnie na Państwa poczucie bezpieczeństwa, a odwiedzenie naszego obiektu kojarzyć się będzie z komfortem i odpoczynkiem tak potrzebnym w dzisiejszych czasach.
Zapraszamy do naszego obiektu aby zregenerować siły, zadbać o dobre zdrowie i samopoczucie.